Heb je een probleem met je bestelling?
Neem dan contact met ons op via e-mail en we reageren binnen 24 werkuren.
Stuur ons een e-mail: incidencias@tiendacarpfishing.es
Je moet ons duidelijk aangeven:
- Bestelnummer
- Betrokken product
- Details over wat er mis is met het product
- Foto's en video indien nodig
Je hebt een periode van 14 dagen vanaf ontvangst van het product om een product dat je in onze winkel hebt gekocht te retourneren.
Om een product terug te sturen, moet de gebruiker eerst contact opnemen met Tienda Carpfishing via e-mail op incidencias@tiendacarpfishing.es.
Heb je een defect product?
Als het product defect aankomt, zorgen wij ervoor dat de bestelling wordt opgehaald en nemen wij alle gemaakte kosten voor onze rekening. Zodra we het product in huis hebben, sturen we je een tegoedbon ter waarde van het product, zodat je deze op de volgende manieren kunt gebruiken Tienda Carpfishing zonder vervaldatum.
Heb je een product in goede staat dat je wilt ruilen?
Als het product wordt geretourneerd zonder dat het defect is of zonder dat er sprake is van een fout van Tienda Carpfishing, zijn de verzendkosten voor rekening van de klant.
- Het product moet in perfecte staat worden geretourneerd met de originele verpakking.
- Wanneer we het product terugsturen en we het pakket hebben ontvangen in onze vestigingen, zullen we het bedrag van de geretourneerde producten terugbetalen binnen een periode van maximaal 14 dagen nadat de klant de herroeping heeft doorgegeven.
- De verzendkosten voor de verkoop van het product zullen worden afgetrokken van de uiteindelijke prijs die wordt geretourneerd.
Van Tienda Carpfishing willen we een geweldige klantenservice bieden, dus we staan tot je beschikking voor alles wat je nodig hebt.
Verzendadres:
- Calle Isaac Peral nº 73
- Posadas (Córdoba) 14730