GRATIS VERZENDING VANAF 49,90 €

Seizoensgebonden liquidaties!

Heeft u een probleem gehad met uw bestelling?

Neem contact met ons op via e -mail en we reageren binnen een maximale periode van 24 werkuren.

E-mail: incidencias@tiendacarpfishing.es 

U moet duidelijk aangeven:
  • Bestellingsnummer
  • Aangetaste product
  • Details van wat er met het product gebeurt
  • Afbeeldingen en video indien nodig

Het heeft een periode van 14 dagen na ontvangst van het product om een ​​in onze winkel te kunnen retourneren.

Om door te gaan met de terugkeer van een product, moet de gebruiker in eerste instantie via e -mail in contact worden gebracht met Carpfishing Store naar incidenten@tiendacarpfishing.es.

Heeft u een defect product?

Als het product defect aankomt, zorgen we voor het innen van de bestelling en zorgen we voor alle kosten die worden veroorzaakt. Op het moment dat we het product in onze faciliteiten hebben, sturen we een bonus voor de waarde van het product, zodat u zonder vervaldatum in een carpfishingwinkel kunt gebruiken.

Heeft u een product in goede staat dat u wilt veranderen?

Als de terugkeer wordt gedaan zonder dat het product defect is of zonder een faal van een carpfishing te zijn, worden de verzendkosten uitgevoerd door de klant.

  • Het product moet in perfecte staat worden geretourneerd met zijn originele verpakking
  • Wanneer we het product laten retourneren, wanneer we het pakket in onze faciliteiten ontvangen, zullen we een terugbetaling doen voor het bedrag van de producten die zijn geretourneerd binnen een maximale periode van 14 dagen sinds de klant de opname communiceert
  • De verzendkosten veroorzaakt door de verkoop van het product worden afgetrokken van de eindprijs die wordt geretourneerd

Uit Carpfishing Store willen we een geweldige klantenservice bieden, dus we staan ​​tot uw beschikking voor wat u nodig hebt.

Afleveradres:

  • Isaac Peral Street nr. 73
  • Posadas (Córdoba) 14730